reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Simona Zárecká

Simona Zárecká

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som mladý človek s vlastnými názormi. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Prečo mladý ľudia nešportujú?

Simona Zárecká

Prečo mladý ľudia nešportujú?

Jedna z otázok, na ktorú sa odpovedá ťažko. Prečo deti v mojom veku sú radšej von, sedia za počítačom, hrajú nezmyselné hry, svoj čas trávia pri sociálnych sieťach?

  • 22. máj 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 378x
  • 0
tenis

Simona Zárecká

tenis

Tenis je šport, ktorý mám najradšej. Venujem sa mu aktívne siedmy rok po sebe. Neviem si predstaviť ak mi niekto povie, že musím prestať hrať. Nedokázala by som to.

  • 21. máj 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 601x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu