reklama

Prečo mladý ľudia nešportujú?

Jedna z otázok, na ktorú sa odpovedá ťažko. Prečo deti v mojom veku sú radšej von, sedia za počítačom, hrajú nezmyselné hry, svoj čas trávia pri sociálnych sieťach?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Nepartím k tým ľuďom, čo celý deň sedia doma. Svoj čas trávim vonku, no hlavne na tenisovom kurte. Keď som s kamarátmi vonku a poviem, že musím ísť na tréning, hneď ma začnú prehovárať aby som zostala s nimi a vykašlala sa na tréning. Teraz, pre kamarátov vo veku ako je môj, je partia veľmi dôležitá. Nehovorím, že pre mňa nie, ale viem to slovo ,, nie" povedať aj keď ma prehovárajú, aby som zostala s nimi. Prečo by mal človek zanedbať niečo čo ho baví kvôli kamarátom? Veľakrát som premýšľala nad touto otázkou. Naozajstní kamaráti to pochopia, že mám aj iné záujmy. Na začiatku som písala, že deti v mojom veku sedia doma za počítačom. Áno, je to pravda, prídeme domov zo školy, zapneme PC a do večera sme na sociálnej sieti alebo hráme hry a prípadne, ak nás začne nudiť počítač, venujeme nejaký čas učeniu, no ani to netrvá dlho. Tiež som na sociálnej sieti, ale netrávim tam celý svoj čas. Je na takéto veci ešte čas, ale čo naša budúcnosť? Žijeme na Slovensku a mladá generácia si určite uvedomí, že prečo by tu mala zostať a nevyskúšať život v zahraničí? Vyskúať štúdium na školách kde podporujú napríklad šport. V Amerike sa šport cení, cení sa každý jeden človek, ktorý robí šport má z toho aj nejaké výhody. Tak prečo mladí ľudia sedia za PC, neužívajú si život? To je asi ich život. Sú závislí, nevedia bez toho žiť ? Asi áno, no je to ich rozhodnutie, keď budú starší možno to budú ľutovať tie roky strávené doma. Ale opačne, sú ľudia, ktorí sú stále vonku. Majú svoju partiu, ktorú by nedali za nič. Sme vo veku kedy skúšame nové veci, no tie nové veci bývajú aj zlé. Mám tým na mysli cigarety, alkohol a niekedy aj drogy. Sme na to veľmi mladí, už teraz si pokaziť život. Zoberem si na príklad tie cigarety. Veľa mladých to bere ako predvádzanie, že si zapália pred kamarátmi. Ale neuvedomujú si, ako si tým škodia, že tie cigarety sú návykové. Keď raz začne fajčiť a pokračuje s tým navykne si a je už veľmi ťažké prestať. Vnímam to tak, že mladí ľudia radšej robia blbosti akoby si začali budovať svoju budúcnosť. Môžno nemusia v tom športe vidieť svoju budúcnosť, ani ja ju nevidím, ale na kurte trávim niekoľko hodín do týždňa, aj keď je to drina, stále lepšie ako robiť blbosti. Kamaráti sa na mňa aj hnevajú, že nie som s nimi, ale tak čo, je to moje hobby a baví ma to. Jasné, že s nimi rada chodím von ale tenis je súčasťou môjho života už 7 rokov. Popravde mňa to ani veľmi nebaví byť celý deň von, sedieť niekde na schodoch a pozprávať sa s ľudmi, čo kto zažil a počúvať nejaké klebety, radšej obujem na nohy botasky, do ruky dám raketu a behám po kurte. Už dlhú dobu sa držím jednej vety. Rob to ča ťa baví, čo ťa robí šťastným a netráp sa kvôli niečomu čo nemá zmysel.

Simona Zárecká

Simona Zárecká

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som mladý človek s vlastnými názormi. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu